יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

אחרי ההכרזה הרשמית על הנישואין הצפויים, הופיעו הנסיך וויליאם וארוסתו קייט מידלטון בפני התקשורת, כשטבעת מיוחדת במינה על ידה של הכלה המיועדת

התרגשות בבריטניה: הנסיך וויליאם העניק לארוסתו את הטבעת של דיאנה

אחרי ההכרזה הרשמית על הנישואין הצפויים, הופיעו הנסיך וויליאם וארוסתו קייט מידלטון בפני התקשורת, כשטבעת מיוחדת במינה על ידה של הכלה המיועדת. החתונה המלכותית צפויה להתקיים באביב או בקיץ 2011 

הנסיך הבריטי וויליאם העניק הערב (שלישי) לחברתו קייט מידלטון טבעת אירוסין שהיתה שייכת לאמו המנוחה, הנסיכה דיאנה. מדובר בטבעת עם אבן ספיר שמסביבה יהלומים. גורמים בבית המלוכה אמרו כי קייט וויליאם יינשאו באביב או בקיץ הקרובים. החתונה המתוכננת תהיה החתונה המלכותית הגדולה ביותר מאז נישואי צ'רלס ודיאנה.
 
וויליאם, מידלטון והטבעת המלכותית
 וויליאם, מידלטון והטבעת המלכותית 
 צילום : רויטרס 
 
הנסיך הבריטי אמר בראיון לאחר ההופעה הפומבית כי הוא מאד מתרגש מהאירוסין ומחכה לבלות את חייו עם קייט. הוא ציין כי שניהם רוצים ילדים ויתחילו לחשוב על כך מיד לאחר החתונה. מידלטון הודתה כי ארגון חתונה מלכותית יכול להיות  "בהחלט מורט עצבים".
 
ההכרזה הרשמית על הנישואין הצפויים הגיעה היום, חודש לאחר הצעת האירוסין שניתנה באוקטובר, במהלך חופשה בקניה. הנסיך כבר הספיק לעדכן את בני משפחתו ולבקש את ידה של מידלטון מאביה.

רבים בבריטניה בירכו על נישואי נסיך, אתנחתא קלה וחיובית מאי הוודאות בתחום הכלכלה. מארמון בקינגהאם נמסר כי "המלכה אליזבת' ובעלה הנסיך פיליפ מאושרים בשביל בני הזוג והאב צ'ארלס אמר כי הוא נרגש מאד. גם הוריה של מידלטון, קרול ומייקל, בירכו את הזוג. "אנו חושבים כי הוא נפלא, אנו מחבבים אותו מאד", שיבח האב את החתן המיועד, "הם זוג נפלא".

פרס למלכת בריטניה: "מקווים שחייהם יהיו מלאים באהבה"

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, שלח גם כן את ברכותיו ואיחל להם "שמחה רבה בחייהם המשותפים". קמרון הציג את הבשורה בישיבת קבינט, לקול תרועות הנוכחים. קמרון הוסיף כי החתונה המלכותית תהיה "רגע גדול של חגיגה לאומית שיאחד את בריטניה".

גם מישראל הגיעו ברכות לממלכה הבריטית. "בשמי ובשם העם בישראל  אני רוצה להביע איחולים כנים  להוד מלכותך ולדוכס מאדינבורו לרגל אירוסי הנסיך וויליאם עם קייט מידלטון", כתב הנשיא, שמעון פרס למלכת בריטניה. באיגרת ביקש פרס למסור את איחוליו גם לאבי החתן המיועד, הנסיך צ'רלס. "אנו שמחים בשמחתם ומקווים שחייהם יהיו מלאים באהבה, חכמה והבנה עם התחלת דרכם המשותפת".

מידלטון, שהצליחה עד כה לצמצם את העיסוק התקשורתי בה בצהובוני בריטניה באמצעות איומים משפטיים שנסמכו על הטענה כי אין לציבור שום סיבה להתעניין בה, תצטרך ככל הנראה למצוא בקרוב הסבר חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה