יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

ההודעה על האירוסים של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון


בית המלוכה הבריטי הודיע על אירוסיהם של הנסיך וויליאם וחברתו קייט מידלטון
מאת סוכנויות הידיעות
לאחר 8 שנות חברות הנסיך וחברתו קייט מידלטון ממסדים את הקשר. החתונה המלכותית צפויה להיערך באביב או בקיץ
הרגע לו ציפו בריטים רבים הגיע היום (שלישי) כאשר הודעה רשמית של בית המלוכה הכריזה על אירוסיו של הנסיך ווליאם, השני ברשימת יורשי העצר, לחברתו מזה שמונה שנים קייט מידלטון. חתונתם של השניים צפויה להתקיים בלונדון באביב או בקיץ הקרובים.


הזוג המלכותי בסיור בממלכה. תצלום: אי-פי

וויליאם וקייט הכירו בהיותם סטודנטים באוניברסיטת סנט. אנדרוז בסקוטלנד והם צמודים מאז, למעט פרידה קצרה ב-2007. בהודעה הקצרה שהביאה לשמחה גדולה ולשידורים חיים בממלכה נאמר כי "הנסיך מווילס מאושר להכריז על אירוסיהם של הנסיך וויליאם והגברת קתרין מידלטון".

הצעת הנישואים הרשמית התרחשה בחודש שעבר, שעה שהשניים נפשו בחופשה פרטית בקניה. הנסיך, שאמור להפוך ביום מן הימים למלך, עידכן את המלכה אליזבת' וחברים קרובים נוספים במשפחת המלוכה. כיאה למעמד המלכותי לא חסך וויליאם בגינונים רשמיים, ולפני ההצעה דאג לקבל את אישורו של אביה של קייט, שכנראה לא נדרש להתלבטות רבה מדי בטרם נתן את ברכתו.


וויליאם וקייט מדגמנים עממיות. תצלום: אי-פי

מוקדם יותר החודש הצטרפה משפחת מידלטון למשפחה המלכותית בחופשת ציד מסורתית, צעד שהיווה רמז להתהדקות היחסים והתקרבותה של קייט למעגל הקרוב של משפחת המלוכה. עתה, כל שנותר לבריטים הוא לקוות כי לאחר החתונה המלכותית, יקימו השניים תא משפחתי שיספק להם גאווה, בניגוד לעלילותיהם של הורי החתן, שנהגו לבגוד אחד בשני בשעות הפנאי.

לאחר החתונה השניים צפויים להתגורר בצפון ווילס, שם משרת הנסיך וויליאם כטייס בחיל האוויר המלכותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה