יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

ארמון המלוכה הכריז כי נכדה של המלכה יתחתן עם קייט מידלטון

רשמית: הנסיך וויליאם ובת זוגו התארסו

ארמון המלוכה הכריז כי נכדה של המלכה יתחתן עם קייט מידלטון, חברתו מזה כשמונה שנים, באמצע 2011. השניים התארסו בזמן חופשה בקניה שמחה גדולה בממלכה: ארמון המלוכה הבריטי הודיע היום (ג') כי הנסיך וויליאם, נכדה הבכור של המלכה אליזבת השנייה, התארס לחברתו מזה קרוב לשמונה שנים, קייט מידלטון, וכי השניים צפויים להתחתן בשנה הבאה.


"הנסיך מווילס שמח להכריז על האירוסין של הנסיך וויליאם ושל מיס קתרין מידלטון", נאמר בהודעה שיצאה מקלרנס האוס, ארמונו של הנסיך צ'רלס, יורש העצר ואביו של וויליאם. "החתונה תיערך באביב או בקיץ של 2011 בלונדון".

לפי ההודעה, השניים, בני 28, התארסו במהלך חופשה פרטית בקניה בחודש שעבר. מהארמון נמסר כי הנסיך עדכן את סבתו המלכה ואת בני המשפחה, ואף ביקש רשמית את ידה של מידלטון ואביה.

"אחרי החתונה, בני הזוג יתגוררו בצפון ווילס, שם הנסיך וויליאם ממשיך לשרת בחיל האוויר המלכותי", נאמר בהודעה הרשמית.

מארמון בקינגהם נמסר כי "המלך והדוכס מאדינבורו מאושרים עבור שניהם"

ראש הממשלה, דיוויד קמרון, אמר כי אלה "חדשות מלהיבות" וכי טוב לשמוע "חדשות טובות וטהורות". הוא סיפר כי כאשר התקבלה הידיעה במהלך ישיבת הממשלה הייתה שמחה רבה סביב השולחן, וביקש לתת לזוג פרטיות כדי שיתכננו את עתידם.

הכירו באוניברסיטה
הנסיך וויליאם, בנם של הנסיך צ'רלס ושל הנסיכה המנוחה דיאנה, וקייט מידלטון - בת המעמד הבינוני, בתם של טייס לשעבר ודיילת לשעבר שמנהלים חברה לאספקת ציוד למסיבות דרך האינטרנט - נפגשו בשנת 2001 באוניברסיטת סנט אנדרוז שבסקוטלנד והחלו לצאת כעבור שנתיים. במרץ 2004 הם צולמו לראשונה בחופשה בשווייץ.

התקשורת הבריטית, ובמיוחד צלמי הפפראצי, החלו לרדוף אחרי מידלטון, שזכתה לכינוי

"הנערה שיכולה להיות מלכה" ונערכו השוואות רבות בינה לבין דיאנה המנוחה. עורכי דינה של הצעירה נאלצו לא פעם להגיש תביעות נגד כלי תקשורת על הפרת הפרטיות.

ב-2007 נפרדו השניים, אולם נותרו חברים קרובים ומידלטון אף ישבה בתא המלכותי בקונצרט למען דיאנה באצטדיון וומבלי במלאות עשור למותה של הנסיכה. הנסיך ומידלטון נצפו עוד כמה פעמים יחד, עד אשר שבו להיות בני זוג בסוף 2007.  

<><>
<><>

החתונה הגדולה ביותר מאז 1981
הנסיך, השני בתור לכס המלוכה, החל לאחרונה לשרת בבסיס בווילס בתור טייס חילוץ והצלה אחרי שסיים קורס טיס, ואף היה מעורב בפעולה ראשונה של פינוי חולה מאסדת נפט. מידלטון, שבעבר הייתה קניינית של חברת האופנה Jigsaw, עובדת כעת בחברה של הוריה.

בשנים האחרונות גברו ההערכות כי השניים צפויים להינשא, והשניים נראו יחדיו באירועים שונים, כולל בחופשה משפחתית עם הנסיך צ'רלס. החתונה הקרובה אמורה להיות הגדולה ביותר בממלכה מאז נישואיהם של צ'רלס ודיאנה ב-1981.

מלבד החתונה, השנה הבאה אמורה לפתוח שורה של אירועים חגיגיים בממלכה. ביוני יחגוג סבו של וויליאם, הנסיך פיליפ, את יום הולדתו ה‭;90-‬ בפברואר 2012 תחגוג אליזבת 60 שנות מלוכה ובקיץ 2012 תיערך האולימפיאדה בלונדון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה